GL 45 ( CTA 15,2 Bauer)

GL 45 ( CTA 15,2 Bauer)

Średni: Gaz ziemny (grupa gazów “H” zgodnie z DVGW G260 / I i G260 / II)
Napełnianie ciśnienia: max. 300 bar *
Ustawienie zaworu bezpieczeństwa: max. 300 bar *
Ustawienie czujnika ciśnienia: max. 300 bar
Temperatura otoczenia: + 5 ° C … + 45 ° C
Zakres temperatury wlotu gazu: 0 ° C … + 40 ° C
Model stacji: Luźne moduły do instalacji wewnętrznej
Standard napięcia: 400 V; 50 Hz
Standard oleju sprężarkowego: syntetyczny
Kolor: Kompresor:srebrny
ACD – Automatyczny spust kondensatu
Do ciągłego spuszczania końcowego separatora oleju i wody za pomocą trzech (czterech) pneumatycznych serwozaworów i trzy (cztery) zawory regulacyjne (przeciwwybuchowe). Rozładowany start rozładowany (automatycznie opróżnia przy każdym wyłączeniu urządzenia). Zbiornik kondensatu o pojemności 100 l, oddzielenie oleju i wody od gazu, przewód zwrotny gazu do linii wlotu za pomocą zaworu elektromagnetycznego z odciążeniem. Uwalnianie ciśnienia w skrzyni korbowej ze sprzężeniem zwrotnym gazu z naczyniem bufora dolotowego
Instrumenty
  • Wskaźnik ciśnienia końcowego za pośrednictwem manometru
  • Czujniki do sterowania elektrycznego PLC
Linia wlotowa
  • Mechaniczny zawór odcinający
  • Odcięcie zaworu elektromagnetycznego
  • Zawór zwrotny
  • Wlotowe zbiorniki buforowe z manometrem
  • Zawór przedmuchu bezpieczeństwa z przedmuchiwaniem rur do atmosfery
  • Micronic filtr wlotowy, stopień filtracji 10 μ
  • Zawór spustowy z manometrem, również używany jako połączenie gazowe
  • Czujnik ciśnienia wlotu
Układ kompresyjny
  • Blok sprężarki
  • Pompa olejowa do smarowania
  • Chłodnica pośrednia po każdym etapie sprężania, chłodzona powietrzem
  • Separator pośredni do kondensatu olej / woda po każdym etapie sprężania
  • Po schłodzeniu, temperatura na wylocie gazu 15 – 25 ° C powyżej temperatury otoczenia
  • Końcowy separator do mechanicznego wytrącania kondensatu oleju / wody
  • Zawór bezpieczeństwa przedmuchowy po każdym etapie sprężania, wspólny przewód do przedmuchu do atmosfery
  • Zawór bezpieczeństwa ciśnienia końcowego, badanie typu przez TÜV
  • Zawór utrzymujący ciśnienie i zwrotny po ostatnim stopniu sprężarki
  • Odpowietrzanie skrzyni korbowej z tylnym doprowadzeniem gazu do linii wlotu